Aktualności

Strona głównaKarieraSpecjalista ds. Klientów Kluczowych

Specjalista ds. Klientów Kluczowych

Miejsce pracy: Katowice, Nr ref.: JBX/2017/4

 Główne obowiązki
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji
  • negocjowanie warunków handlowych
  • analizowanie wyników swojej pracy
  • monitorowanie sytuacji rynkowej oraz działań konkurencji

W zamian za to oferujemy:

  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • ciekawe wyzwania w bardzo dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • umowę o pracę i atrakcyjny system wynagradzania
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód)
  • pakiet socjalny – prywatna opieka medyczna , ubezpieczenie, karta multisport

W pracy na tym stanowisku niezbędne będą:

  • znajomość zagadnień związanych z telekomunikacją i szeroko rozumianym IT
  • min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
  • gotowość do częstych podróży służbowych (prawo jazdy kat. B)
  • umiejętność dobrego organizowania sobie pracy
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z ludźmi
  • dyspozycyjność
  • wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe)

CV wraz z listem motywacyjnym i nr ref. ogłoszenia prosimy kierować na adres: kariera@jambox.pl

Aplikacja powinna zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997 (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)”

Jednocześnie informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane oferty.